Pentru buna desfasurare a activitatii, SAJ Gorj realizeaza achizitii de bunuri si servicii in baza Legii 98/2016 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică si HG 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii 98/2016.

In aceasta sectiune vor fi prezentate planurile anuale de achizitii publice, contractele incheiate, precum si anunturi privind procedurile de achizitii publice lansate de SAJ Gorj.

Programul anual de achizitii publice 2023 – initial

Programul anual de achizitii publice 2022 – final

Anunt achizitie lucrari de reparatii si igienizari la cladirile sediilor substatiilor Novaci si Targu Carbunesti (postat azi, 05.04.2022)

Anunt achizitie echipament individual de protectie pentru personalul operativ/medical (postat azi, 07.03.2022)

Anunturi achizitii publice postate in data de 05.11.2021:

Achizitie autospeciala transport oxigen medical

Achizitie nebulizatoare pentru dezinfectarea ambulantelor

Achizitie statie de incarcare si calibrare baterii pentru defibrilator

Achizitie targa ambulanta tip B

Comments are closed.