Pentru buna desfasurare a activitatii, SAJ Gorj realizeaza achizitii de bunuri si servicii in baza Legii 98/2016 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică si HG 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii 98/2016.

In aceasta sectiune vor fi prezentate planurile anuale de achizitii publice, contractele incheiate, precum si anunturi privind procedurile de achizitii publice lansate de SAJ Gorj.

Anunt achizitie directa

Programul anual de achizitii publice 2023 – initial

Programul anual de achizitii publice 2022 – final

Anunt achizitie lucrari de reparatii si igienizari la cladirile sediilor substatiilor Novaci si Targu Carbunesti (postat azi, 05.04.2022)

Anunt achizitie echipament individual de protectie pentru personalul operativ/medical (postat azi, 07.03.2022)

Anunturi achizitii publice postate in data de 05.11.2021:

Achizitie autospeciala transport oxigen medical

Achizitie nebulizatoare pentru dezinfectarea ambulantelor

Achizitie statie de incarcare si calibrare baterii pentru defibrilator

Achizitie targa ambulanta tip B

Comments are closed.